Saturday, January 19, 2019

שעלולים להיות לא בטוחים תופעות לוואי של סטרואידים

אתה בעצם כבר הולך כל יום מכון כושר קורע את התחת שלך. אתה לצרוך רועד חלבון בריא אלכוהול, לאכול טונות של תרנגולת, ותראו כמה רווח רקמה שרירית. אתה שמח. ואז אתה מבחין האיש החדש במועדון הבריאות מקבל ענק בפועל במהירות. הוא רק התחיל לפני 3 חודשים וגם הוא הצבת על גודל כאילו אין מחר. מה ה???

ברור שהוא מקבל על roids וגם המוצא שלך לתהות אם אתה צריך לזרוק את המגבת או לעלות על הרכבת. זה מפתה. למה פונקציה כל כך קשה כאשר אתה רק הולך לראות תוצאות מתחת לממוצע בהשוואת הבחור השונה האחר.

סטרואידים ללא ספק לעבוד, אך הם שווים את זה? וגם הם מובטחים?

הטכני ג'יבריש:

רבי סטרואידים ייחודיים בעצם זוהו צמח, חיות, וגם fungis. הסטרואידים הקשורים בהתפתחות שרירה נקראים סטרואידים אנבוליים .

סטרואידים אנאבוליים הם כמובן כל-הטבעי וסוכני הורמונליים הסטרואידים מלאכותיים המפרסמים פיתוח תא מח' רקמת העצם. הם לא רק להשפיע רקמות מסת שריר אבל אברי גוף שונים אחרים גם כן. טסטוסטרון הוא סטרואידים אנבוליים הכי טבעי רב עוצמה.

טסטוסטרון מופרש בעיקר testicals של גברים, כמו גם את השחלות של נשים. זהו סוכן הורמונלית מין גבר העיקרי. בממוצע, הגוף הגברי בוגר המייצר כעשרים פעמים את כמות הטסטוסטרון של הגוף של אישה מבוגרת.

טסטוסטרון בדרך כלל מגביר אצל גברים בגיל ההתבגרות וגם יוצר השפעות אלה:

  • הליבידו מוגבה וגם תדירות זקפה
  • שיער ערווה כולל רגליים עליונות וכן למעלה לכיוון טבור
  • שיער פנים (פיאות לחיים, זקן, שפם).
  • שיער גוף עליון, שיער periareolar, שיער פריאנליות.
  • נטייה שפרה לאלימות פיזית או עוינת.
  • שומן תת עורי ב ירידות הפנים.
  • סיבולת מסת שריר משופרת, כמו גם המוני.
  • העמקת הקול.
  • צמיחה של תפוח האדם.
  • פיתוח של תאים spermatogenic ב האשכים, פוריות הגבר.
  • פיתוח של לסת, גבה, סנטר, אף, וגם חידוש של צורות עצם פן.
  • כתפיים להרחיב כמו גם העלאות כלוב הצלעות.

הסכנות:.

תופעות הלוואי של שימוש בסטרואידים אנבוליים משתנות בהתאם לסוג התרופה, מינון, תקופת שימוש, כמו גם רגישות פרט וגם תגובה.

כדי להיות ישר איתך, יש עוד הרבה סיפורים ותפיסות מוטעות לגבי תוצאות סטרואידים ממה שאתה יכול לתקוע מקל ב. ואולם כמה מן יותר הרבה הטיפוסי וכן רשם תוצאות כוללות אקנה קיצוני, כולסטרול גבוה, לחץ דם גבוה, חוסר אונים, וגם מצבי רוח.

אז אם אתה מאמין שאתה יכול להתמודד עם זה, אחרי שאתה טוב ללכת ... ובכן, לא ממש.

מלבד testicals נדבק, אנשים הנוטלים מינונים גדולים (כמו מה נדרש לרווח שריר) יכול לאבד שליטה על הרגשות שלהם וגם בסופו של דבר להיות נרגן באמת אגרסיביים. נקודות קטנות יכולות שתרגזנה אותם בהיסטריה. זה מה נקרא "שיגעון roid".

מחקר מקרה שפורסם בכתב העת הרפואית של אוסטרליה (165: 222 -26) בוחן את הראיות בדבר ההשפעות של סטרואידים אנבוליים על המוח.

המקרה התרכז שרירן 29 בן שהכה החצי הטוב שלו למות ניצול כלי המתואר או בפטיש. בעוד שביצע מעשה נורא זה, ילדיו 4 נשאר חלק אחד יותר של הבית. הוא לאחר מכן ירה לעצמו בראש. לפני המקרה הזה, חי מגוריו נקראו "מאושרים.".

זכר זה בעצם השתמש בסטרואידים לסירוגין במשך כמה שנים, ולאחר 7 שבועות לפני הרצח, הוא היה בשימוש ערימה סטרואידים כולל Winstrol-V וכן sustanon, היא זריקות סטרואידים. בדיקה שתן אחר כך התברר שהוא גם מנוצל ואליום, חומר מדכא שרירים גם תרופות נוגדות חרדה.

זה אינו מציע אם אתה לוקח סטרואידים אתה mosting צפוי לאבד את זה בסופו של דבר להיות חתיך יאומן נסער. אבל זה בהחלט קורא אזהרת פעמונים.

עוד הרבה חדשות רעות - הבעיות ממשיכות גם לאחר הפסקת נטילת roids משני. אנשים העושים שימוש סטרואידים יכולים ליצור הסתמכות על אותם. זה מעיד שהם בהחלט לעבור גמילה כשהם להפסיק ניצול. הם יכולים להרגיש בחילה שלהם, יש תסכולים, להזיע הרבה, באמת מרגישים סחרחורת להיות מדוכדך.

כמו כן, הם אסורים - (במקרה היית לחקירה) :.

סטרואידים הם כדין לשימוש על ידי וטרינרים וגם רופאים אולם זה לא חוקי למכור או לרכוש אותם ברחוב. כאשר סטרואידים משווקים ברחוב או במועדון בריאות, הם בדרך כלל מעורבים עם דברים שונים אחרים אשר רק מעלה הסכנות שלך.

סטרואידים הם גם מחוץ לחוק מ ספורט חובבני כמו האולימפיאדה והספורט המומחה ביותר. כמה ספורטאים מקצועיים אולימפיים אבדו המדליות שלהם אחרי שהם הוערכו וגילו כי השתמשו בסטרואידים כדי מעלה מסה.

האם הם הבטיחו :.

סטרואידים הולכים להגדיל את מסת השריר שלך - ללא ספק.

No comments:

Post a Comment